Mitt 2013

 
 
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja det gjorde jag! Jag fotograferade mitt första bröllop! Det var en kul upplevelse!
 
Hur har ditt 2013 varit?
2013 har för mig varit ett jätteroligt år! Jag har fotat, lärt mig nya saker, fotograferat bröllop och sett Bastille live!
Det har varit ett jätteroligt år, verkligen, sommarlovet var helt fantastiskt! Året har dock gått sjukt fort!
 
Blev du kär i år?
Hahaha nej det blev jag inte.
 
Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?
16/11 kommer jag aldrig att glömma! 
 
Vad är din största framgång 2013?
Jag har ingen aning faktiskt.. haha.. bloggen kanske?
 
Bästa köpet?
Bästa köpet var biljetter till Bastille!
 
Vad spenderade du mest pengar på?
Jag har ingen aning faktiskt! Säkert typ... glass haha!
 
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Bastillekonserten om det räknas! Då vart jag så glad att jag började gråta.. haha.. <3
Annars, mina vänner! 
 
Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?
We can't stop, Blurred lines, Can't hold us, Pompeii och Wake me up? Jag vet inte haha..
 
Vem har du umgåts med mest?
Julia och Linnéa? 
 
Har du haft ett förhållande under 2013?
Hahaha nej det har jag inte! Frv alone! haha.
 
Vart reste du under 2013?
Jag har inte rest någonstans under 2013 tror jag.. haha!
 
Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014?
Jag tyckte att det här året var fint som det var så nej!
 
Vad gjorde du på din födelsedag?
Jag firade hemma med familjen, inget speciellt.
 
Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Nej jag vet inte? Jag kommer inte på något iallafall!
 
Vem saknade du?
Ingen aning.. jag tror inte att jag har saknat någon faktiskt.. haha, jag har inte varit så mycket hos pappa i år så det kanske är kanske det enda jag saknat?
 
 
De bästa nya människorna du träffade?
Inte så säker på att jag har träffat nya människor haha...wups..
 
Vad gjorde du sommaren 2013?
Jag fotade, åkte longboard, gjorde Best friends challenge (om den nu hette så..) färgade shorts, badade och hade det allmänt fint!
 
 
Vad vill du säga till dig själv inför 2014?
Trääänaaaa! På allvar! Haha! Jag vill också bli bättre på att åka longboard!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: