Jullov! ♥


Bjuder på en suddig bild tagen lite snabbt för sådär 10 minuter sen!
Nuuu är det äntligen Jullov! Sååå skööönt! Det var avslutning vid klockan 1, och det slutade vid lite innan 2 tror jag.. och sen fick jag skjuts av Linnéa och hennes pappa hem! När jag kom hem så gjorde jag te och åt en macka! Så typiskt mig att dricka te så fort jag kommer hem från något haha.. men det är underbart ju! ♥
Nu behöver man inte tänka på någonting! Jag kan sova hela dagarna om jag vill!
Synd bara att vi inte fick våra betyg idag.. vi skulle få hem dom på posten istället.. vilket var lite tråkigt! Det var ju därför man ville gå på avslutningen ju! Haha.. Nu ska jag titta på någon film och älska att det är julloooov! ♥ Ha det så bra!
Kommentarer

claudia

Fin bild :)

Svar: Tack så mycket! :D
Sandra Laakkonen

2013-12-21 @ 14:01:33
URL: http://claudiaizabella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: