Julklappar och sånt ♥

Jag passade på att ta lite bilder på några av julklapparna jag fick!
• 2 stycken Victoria's Secret, Such a flirt och Pure Daydream
• En body butter och body mist ifrån The body shop i Strawberry
• Ett Yankee Candle ljus i doften Sweet Strawberry
• Escadas Cherry in the air och ett O.P.I Nagellack i färgen Malaga wine
• Nyckeln
Jag fick också en temugg, pengar till bråvallabiljett, presentkort på Parfymeri 1, en pyjamas, såna mysiga strumpor, en nagellacksborttagningspennasak, droppar till hårtopparna, en puma parfym, en vit låda i trä som det står "things" på, en spegel, 4 små doftljus, pengar och ett halsband med en fyrklöver på!
Tack så sjuukt mycket för julklapparna min familj och släkt och sånt! ♥ Sjukt tacksam för allting! ♥ Lavjoo! ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: