Julfilmer ♥

Heej på er! ♥ Dagen idag har spenderats i min säng! Jag är sjukt trött idag, så jag har kollat på olika julfilmer som gått på tv. Tillexempel A bride for christmas! Sjukt mysig film! ♥ Jag har också städat lite idag, plockat lite i mitt rum och sånt man gör innan jul! Bara 2 dagar kvar nu! Så mysigt! Det är bara snön som fattas! Här är det ingen snö alls, grönt överallt, det är faktiskt inte ens särskilt kallt ute..vad är detta för vinter egentligen? Förra året var det mycket snö! Nu är det ingen alls.. sjukt tråkigt iallafall, det känns inte direkt som julafton.. vart har året tagit vägen egentligen.. det känns ju som nyss jag var rädd för 9or haha..
Nu ska jag gå och göra någon nytta i huset! Vi hörs! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: