Julafton!

Hejsan på er! ♥ Hoppas att ni alla hade en fin julafton! Jag hade det iallafall jättebra! ♥ Jag fotade inte så mycket igår, men här är iallafall 3 bilder haha. Det var en jättemysig jul, det enda som fattades var snön! Det var lite synd att det inte var någon snö, men det var mysigt ändå, vi åt julmat som jag antar att alla eller dom flesta gör? Tittade på Kalle Anka och öppnade julklappar! Vi tittade också på Nightmare Before Christmas, det är en enligt mig sjukt mysig film! En av mina favoritjulfilmer faktiskt! Idag blev jag väckt vid 10 för att äta frukost, det var också ganska mysigt, jag drack te ur en stooor temugg som jag fick igår! Den älskar jag verkligen! Den rymmer en halv liter! ♥ Resten av dagen ska väl spenderas med julfilmer och möjligtvis te? Kanske lite julgodis också! Vem vet haha! :D ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: