Dr martens

Hejsan människor! Jag missade dagens julbild igår! Vilken dålig människa! Nej men det kommer att komma upp snart! Idag efter skolan så åkte mamma och jag till "MIRUM", jag skulle prova Docs, det var ett ganska jobbigt läge eftersom att 37 var för liten.. men 38 liiite för stor ahhaha! Ilandsproblem var det! Men jag kom ut ur affären 1469:- fattigare! Min mamma ville dock betala lite på dom! Taaack <3 Nu gäller det bara att gå in skorna! Tycker att dom är sjuukt fina iallafall! <3 Sååå taggad på att använda doom! herreguud! Väldigt brusiga bilder tagna med blixt haha.. sorry for that..Jag borde kanske plugga till ett engelskaförhör som vi har imorgon när jag tänker efter! Så vi hörs senare! <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: