Days like these lead to... Nights like this lead to Love like ours.

Hejsan! Idag var jag på stan med mamma, vi tänkte se om vi hittade något på mellandagsrean, men jag tyckte inte att det fanns mycket intressant alls, det var enligt mig ganska tråkiga saker i alla affärer. Men jag hittade lite saker iallafall! En grå stickad tröja från BikBok, en blommig t-shirt/jagvetinte från Cubus, 2 Essie-nagellack från H&M, det ena i färgen Shearling darling och det andra i Vested interest, dom kostade bara 50kr styck?! Sjukt billigt för att vara Essie ju.. dom kostar i vanliga fall 129kr styck? Älskar dom iallafall! ♥ Och en ny eyeliner ifrån Maybelline, det är deras Master Precise, jag har hört mycket bra om den, och Elfs eyeliner.. är verkligen inte bra.. haha! Jag är nöjd med allt jag köpte! Speciellt nagellacken.. haha! ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: