Skola imorgon.

Hejsan!
Idag har vi varit hos min "extrafarmor". Vi var i hennes lilla kolonilott, det var supermysigt där, med massor av blommor och sånt. :D Sen åkte vi till affären och köpte lite grejor, jag köpte lite till skolan som börjar "på riktigt" imorgon. Usch sommarlovet gick så snabbt D: Tillbaka till rutiner och sånt igen.. ganska skönt ändå haha.
Jag har på tal om inget hittat en glass som jag älskar haha. Det är Oreoglass :D <3 
Nu kommer lite bilder ifrån idag.
Canon EF 50mm f/1.8 
Sen tänkte jag dela med mig av en bild på det jag köpte och glassen som jag älskar :D
Jag antar att jag måste lägga mig tidigare idag med tanke på att det är skola imorgon och jag ska gå upp 06.20... väldigt party haha. Nu ska jag titta lite på Pretty little liars innan jag lägger mig :D
Godnatt människor!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: