För lat för att komma på en vettig rubrik

Hejsaaan!
Jag har inte bloggat på typ 100 år. Men till mitt försvar har jag inte varit hemma. 
Vi har varit på Campingen den sista helgen av mitt sommarlov. :( Jag börjar ju skolan på torsdag, sjukt deppigt, önskar att det var lov i 2 månader till :(
Men så är det ju inte så det är bara att vänja sig! 
Men i alla fall. Igår åkte vi till en marknad, jag och Amanda köpte en ballong (Hahaha inget liv)
Och ett armband, jätte färgglatt faktiskt :D
Jag har också fått hem klänningen jag ska ha på bröllopet också, och en tröja som jag beställde.
Nu väntar jag bara på att lite fler saker ska komma hem. Dom lär komma i veckan :D
Här kommer i alla fall en bild ifrån helgen!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: