Everything that drowns me makes me wanna fly

Heeejsan!
Dagen är här. Idag ska jag fota ett bröllop. Jag är nervös, ganska så jättenervös fakiskt.. D:
Jag såg ju föresten The mortal instruments igår, och den var så sjuuuukt bra! Jag har ju boken, så jag MÅSTE läsa den också. Tycker att alla borde se den filmen faktiskt. 9/10 Poäng typ :D
Jace var snygg också haha. Och Simon också för den delen. Haha.
När vi kom dit, och filmen började, så var skärmen helt svart, och man hörde bara ljudet. Så folk på bion kommentrerade typ "JÄÄVLAR VAD BRA FILM" Sen fick vi veta att det var typ tekniska problem haha.
Och när vi skulle gå in så frågade han som tar emot biljetter "Hur gammal är man om man ser ut som ni då?" Haha faktiskt så fyller jag 15 i november... höhö. Men vi kom in i alla fall :D
På tal om inget så har jag länge velat ha ett armband med typ.. vingar på.. och idag/imorse när jag kollade runt lite online så hittade jag världens finaste armband! Kollaaa D:
Usch så fin! den finns på gulfynd tror jag det var. 
Nä men nu ska väl jag gå och "göra mig i ordning" inför att möta döden haha. Nej men jag bjuder på en låt som Linnéa visade mig igår också!
Älskar att deras röster passar så stört bra tillsammans o:
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: