Bröllop

Hejsan! Som ni vet så fotade jag ett bröllpå igår, jag har tagit ca 700 bilder (Såå många!) Som jag inte har hunnit kolla igenom ännu, men jag tänkte börja med det idag, det lär ju ta några dagar.
Men jag vill tacka för att jag fick chansen att fota något så fint som deras bröllop, det var så fint, och det var verkligen jättekul att få fota det. Som sagt så har jag inte hunnit titta igenom allt ännu. Men när jag har gjort det så kommer några bilder upp här :D Men tills vidare så får ni den här bilden!
Och som sagt! Jag är sjukt tacksam för att jag fick chansen att göra det här :D
Kommentarer

Arne

Vad fiiin biiild D:

Svar: Tack D: eller något D:
Sandra Laakkonen

2013-08-25 @ 15:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: