We made it!

Hejsan!
Som jag skrev typ igår? så hade jag och Julia Twilight-maraton, vi köpte typ massor av godis och
skit för att hålla oss vakna xD
Och ja.. vi såg Twilight, sen i New Moon så somnade vi i kanske 20 minuter? så jag var lite
lost för när jag blundade var vi på ett ställe i filmen, sen när jag öppnade ögonen
så var det typ 20 minuter senare eller något? :'D
Då höll vi på att dö av trötthet! Sen så såg vi Eclipse, då var vi pigga igen och pratade igenom typ hela filmen!
Vi såg part 1 och 2..och när vi var klara så var klockan 7 på morgonen, då var vi inte trötta längre, så vi gick ut och fotade istället haha! Randombarn! Vi var dock lite flumma och skrattade åt det mesta, som nu! Eftersom att vi fortfarande inte har lagt oss c: ... 
Det var lite intressant att se hur solen gick upp mer och mer för varje minut! :')
Haha vi satt och sjöng på konfa-låtar också, och typ HERE COMES THE SUN DA DA DA DAAA! x))
Här kommer lite bilder från idag/igår.. xD
Lite stolt får man väl vara ändå! Jag trodde vi skulle orka dom 4 första ;D
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: