Varmt och mysigt c:

Hejsan!
Idag har jag ätit glass, fotat och legat på en brygga i solen! :'D
Det var seriöst vår idag, det var jättevarmt ute och vi fotade en massa!
Vi köpte glass också! Första glassen jag köper i år :'D
Woho!
Ja det blev en del bilder ;D
Imorgon ska jag och Julia fota, måste ladda kameran!
Jag tänkte gå och lägga mig snart faktiskt... jag är trött.. jag är alltid trött XDD..
Förresten så hade vi fått i uppgift i skolan att leta efter ett företag att praoa på i en dag, och det fick man göra
just 3 speciella dagar, jag mailade en fotostudio, men dom hade stängt alla dom dagarna, men öppnade några dagar efter och jag hade fått komma om jag ville ._. That sucks!
Kommentarer

Emelie

Hopp bilden blev jätte fin ! :)

Svar: Tack så mycket ^^♥
Sandra Laakkonen

2013-04-08 @ 04:50:29
URL: http://emeliesharif.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: