Sjuk!

Hejsan!
Jag bloggade inget igår, jag orkade verkligen inte, jag är sjuk, och jag tänkte gå hem från skolan igår,
men jag tänkte att det är väl ingen idé att gå hem! Så jag struntade i konfa istället, när
jag kom hem så gick jag och la mig direkt.
Förresten, igår när jag och Julia skulle åka buss, vi pallade inte springa till den första, haha hade så stört ont i halsen och huvudet då så att springa i regnet kändes inte så smidigt, men när vi kom på andra
bussen så luktade det bränt, typ tändvätska.. och i stort sätt alla på bussen började hosta och klaga över hur mycket det luktade! Sen när bussen åkte så kunde man se hur det blev gråare och gråare i luften på bussen.. haha! Och när det var som grå dimma i bussen så sa han som körde.. Jag måste stanna bussen för de luktar bränt! And i was like.. YOU DON'T SAY? :'D Haha sen fick vi vänta i typ 20 minuter på nästa buss!
Igår kollade jag på tal om inget på lejonkungen innan jag somnade haha!
Nu sitter jag och pluggar!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: