Pluggish!

Hejsan.
Just nu sitter jag och pluggar på om Ozonlagret, vi ska ha en sorts debatt om det i skolan.
Imorgon är det sista måndagen som vi har konfa.. för vi konfirmerar oss ju på lördag, jag är glad att det
är slut snart, men på något konstigt sätt kommer jag ändå att sakna det lite o:
Det ska bli awesome att konfirmera sig, det känns som att den här veckan kommer att bli awesome!
Man är ju ledig på onsdag eller vilken dag det var.. Pfft vadå att jag kommer att kolla på Supernatural?
På tal om supernatural så listade Linnéa ut att på 2 dagar så har jag sett på SPN i 11 timmar! Haha
Mvh flickan som slösar bort sitt liv! But.. I DON'T CARE! I LOVE IT!
Naj men nu ska jag läsa lite i Flugornas herre :'D
C yah! 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: