Fota, maska i korridoren & skum dröm!

Tjeeena!
Idag har det vart en bra måndag för en gång skull!
Jag hade för det första världens skumaste dröm inatt.. jag var på en Pirates of the carrabian båt typ.. och så skulle köket explodera så jag var tvungen att spränga det själv.. så jag klättrade igenom en luftkonditionering?
Sen så gick det inte att komma in i land och jag vet inte, den var skum! Sen så började jag gråta i drömen för att någon frågade var Harlem betydde.. o.o
Aja! Sen i skolan så gjorde vi det som alla gör.. maskar/simmar i korridoren mellan väggarna! Haha det är sjukt kul?! Hahahha xD
Hahah! Filmad med min mooobil!
Sen efter skolan så skulle jag, Linnéa och Julia fotografera oss till Konfirmandbroschyer!
Vi fick ha dom där "klänningarna" på oss, och en tjej fotade oss! Vi fick hoppa och sånt! 
Det var faktiskt roligt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: