Skjorta och liknande

Hej hej på er! Det var ju några dagar sedan, man kan säga! Jag tänkte i vilket fall visa lite saker jag köpt! I torsdags ganska exakt, då jag var med mamma på stan! Jag fick med mig hem en tröja från monki, den randiga i mitten! Den är alldeles perfekt! Den är långärmad och passar perfekt till kjolar. Sedan köpte jag även flanellskjortan, den är från Gina tricot! Där hittar jag sällan kläder! Den stickade tröjan bredvid kommer också från Gina tricot, jag tänkte att dessa skulle passa utmärkt tillsammans! Den blommiga klänningen till vänster kommer från H&M och den fick jag faktiskt hem på posten! Lika så den randiga tröjan till höger! Den är faktiskt beställd från Zara. Sedan har vi lite småsaker jag lyckats få hem, en liten bok samt plånbok från Åhléns, en ny foundation och en liten handsprit! Handspriten köpte jag igår efter skolan och tänkte att den skulle passa bra i skolväskan, den doftar otroligt gott! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: