Sedan 29 december 2012

Hej på er finisar! Vet ni? Jag har bloggat på den här bloggen sedan den 29 december 2012, det är ju kort sagt ett bra tag. Innan denna bloggen har jag också haft två andra, min allra första blogg började jag skriva på 2010, det är helt otroligt! När jag tittar tillbaka på min första blogg skäms jag över hur opersonligt och tråkigt jag skrev, hur usel jag var på att hantera kameror och mina så otroligt pinsamma inlägg! Jag tänkte visa lite bilder som publicerades på min första blogg.
De två första bilderna är tagna 2012 och de två sista är tagna 2011. Lite utvecklig kan man väl se ändå? Jag hittade också bilder på mig själv! Jag ser så himla liten ut, vilket jag också var.
De två i mitten är från året 2011 och de längst ut från 2012.
 
Det har varit underbart att få blogga, jag menar jag älskar att skriva och att fota! Jag älskar fortfarande att blogga, det är en stor del av min vardag och mitt liv överlag! Men, det finns alltid ett Men ellerhur? Jag har gått och blivit så trött på bloggen den senaste tiden, jag har fram och tillbaka funderat på om jag ens vill fortsätta blogga! Jag är inte helt säker på att det är bloggandet i sig som jag tröttnat på eller om det bara är SandraClaudia.blogg.se.
 
Jag känner att jag inte skriver för att jag vill eller tycker det är kul, utan för att jag känner att jag måste. Jag som ändå bloggat sedan 2010 vet om att det inte är så det ska kännas. Så jag har funderat på eller egentligen nästan tagit beslutet att börja om.
 
Det känns så skrämmande att släppa den här bloggen eftersom att jag jobbat med den så pass mycket, jag måste helt enkelt bara vänja mig vad tanken, känna på orden. Men jag tycker att bloggen bara blivit mer och mer opersonlig och tråkig den senaste tiden. Jag kommer absolut inte att ta bort den här bloggen! Då skulle så mycket arbete gå förlorat! Jag kommer att uppdatera här tills jag kommit fram till om en helt ny blogg är rätt för mig att göra, och när jag är helt 100% säker på att jag vågar lämna SandraClaudia.blogg.se bakom mig så kommer jag att berätta det för er fina läsare här ♥︎ 
 
Det är otroligt mycket arbete bakom en blogg, det är så mycket som måste tänkas igenom, först och främst måste jag komma på ett nytt namn till en eventuell ny blogg, har ni några idéer får ni gärna kommentera! Sedan är det detta med design som kan ta flera dagar! Jag måste också bestämma mig för hur jag vill skriva, vilket jag tycker är det svåraste. Jag lär alltså inte ha en färdig blogg till imorgon, det lär nog dröja ett tag! Kanske några veckor eller en månad? Vi får helt enkelt se vart allt leder! Jag hoppas att ni förstår! Kram ♥︎
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: