Dorian Grays porträtt

Hej finisar! Idag fick vi äntligen hämta ut våra skoldatorer! Till datorn fick vi också en datorväska som verkligen inte var den vackraste! Alldeles för stor, klumpig och ful! Så jag och Julia gick till stan för att se om vi kunde hitta några finare! Jag köpte ett jättefint fodral i en vinröd färg! Perfekt till hösten! Jag köpte även en bok, Dorian Grays porträtt, den är framförallt till ett skolarbete som vi ska påbörja imorgon, vi fick i uppgift att ta med valfri skönlitterär bok till skolan imorgon och jag tänkte att eftersom att jag velat ha denna ett bra tag så var detta ett bra tillfälle! Åh det känns så bra att det äntligen är fredag imorgon, jag är så trött och alldeles förkyld! Jag ska verkligen ta vara på helgen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: