1/9

Hej finisar! I helgen var Julia här, vi gjorde tacos, tittade på film och sedan sov hon över här hos mig! Vi såg filmerna Bad Neighbours och The other woman! Det var jättemysigt och det var så himla länge sedan Julia var hemma hos mig! Det var faktiskt innan sommarlovet! Sen blev det ju självfallet söndag och söndagsångesten drabbade mig! Idag är det måndag, vilket faktiskt inte känns allt för förfärligt! Det känns som att jag kommit in lite i rutinerna! Mitt kaos har blivit en rutin. Vi började skoldagen vid 08 och slutade vid 14, där emellan hade vi fotografisk bild, estetisk kommunikation och samhällskunskap! Fotografisk bild gick verkligen dåligt, det var dimma ute, uppgiften var svår och inget gick riktigt som jag ville! Jag som har lite smått prestationsångest haha! Jag hoppas att morgondagen blir bättre, vi börjar 10 och har endast två lektioner!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: