Åh du välbehövliga fredag

Åh äntligen fredag! Det behövdes verkligen känner jag! Efter två nationella prov den här veckan så känner jag mig faktiskt lite förtjänt av två dagars ledighet. Kan ju passa på att berätta att jag och min mor hade en jättefin dag på stan idag! Vi fikade, latten jag drack smakade dock som svart kaffe haha! Jag gillar inte vanligt svart kaffe! Vi kollade runt i affärer och åt på stan. Jag trodde aldrig i hela mitt liv att detta skulle hända, men jag fick med mig ett läppstift från YSL. Döm mig inte. Jag hade presentkort i affären jag köpte det på, så istället för 360 så kostade det 204, vilket inte är så farligt för ett läppstift haha, samma pris som för ett ifrån Mac! Inte nog med det så betalade min mamma de 204 kronor som behövdes. Tack så himla mycket mamma! ♥ Jag fick också med mig en kjol, två tröjor och ett par shorts/någon form av korta tights att ha under kjolen, det kändes som ett bra köp! Tack för en underbar dag mamma, om du läser detta ♥ Också min bror som var med på eftermiddagen! Vilken underbar fredag. ♥ Nu känner jag att jag ska lata mig och bara ta det allmänt lugnt, njuta av att det är helg! Det borde ni alla göra! ♥ Ha det bäst ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: