The fault in our stars

För ungefär en halvtimme sedan kom jag hem ifrån bion! Det var supertrevligt och efter filmen åt jag och Linnéa Mcflurry ballerina på McDonald's! 
 
Och till filmen då, The fault in our stars. Filmen var verkligen jättefin. Sättet den var filmad på, soundtracket, vinklarna, och så vidare! De flesta delarna i boken var med i filmen också, vilket gjorde mig glad! Jag tyckte att filmen var detaljderad, vilket jag faktiskt inte hade förväntat mig! Det var en bra film, en superbra film! Men som vanligt så hade jag antagligen en aning för höga förväntningar! Hade det varit en dålig film hade jag inte suttit i biosalongen och gråtit tillsammans med resten av dem som tittade på filmen! Men som i de flesta fallen tycker jag att boken är mycket bättre. Boken är ju helt underbart fantastisk! Kärlek till The fault in our stars! Jag rekommenderar er alla att framförallt läsa boken, men också se filmen!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: