Gör om bloggen

Som de flesta kanske ser så gör jag en rätt dramatisk förändring på min blogg. Jag har länge haft skissen klar men inte känt att jag haft några bilder eller möjlighet till att göra klart den! När jag började med skissen fick jag framförallt insperation av Filippao.blogg.semen nu i efterhand har jag lagt märke till att min design är otroligt lik Byjozie.se som jag tidigare gjorde ett länkbyte med! Min tanke från första början var självklart inte att kopiera någons design överhuvudtaget! Men som sagt så har jag länge haft en skiss och en tanke på designen i huvudet, och det var inte förrän den var någorlunda klar som jag såg likheten! Haha! Det lär kanske bli så att jag gör om den ytterligare efterhand! Men först vill jag såklart bli klar med det jag påbörjat! Ha det bäst! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: