Will you take me to nirvana?

Så himla varmt det har varit idag. Herregud säger jag bara! Jag känner mig hur stekt som helst ju, haha! Jag ska dock inte klaga på det eftersom att det äntligen är lite värme här i Sverige också. Jag har, trots värmen?!, spenderat dagen inomhus med Monika, min syster. Jag kan stolt säga att vi faktiskt gick till affären för att köpa glass, som jag sen inte hann smaka för att jag skulle bege mig hem till mamma igen, så kan det gå! Jag köpte även Snapple, milkshake med cappuccino smak, såå himla god. Och en vanlig latte ifrån Starbucks, här satsar vi på olika drycker haha! Nu ska jag i alla fall spendera några dagar här hemma innan jag beger mig mot campingen ett tag, vilket ska bli mysigt. Imorgon hade jag väl eventuellt tänkt att rensa min garderob lite, det behövs. Men man vet aldrig med mig! Jag har sagt att jag ska rensa den så himla länge nu men fortfarande inte tagit tag i den?! Önska mig lycka till med det.
 
Kram 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: