Livet efter dig

Idag blev jag hämtad ifrån pappa av min låtsaspappa, vi åkte till city i Norrköping och åt lunch och handlade lite! Vi skulle bland annat leta efter en skjorta och shorts till honom och jag skulle köpa en ny laddarsladd till min iPhone eftersom att den jag köpt för ungefär en månad sedan gick sönder! Sladdarna går verkligen sönder hela tiden! Så tråkigt! Jag fick i alla fall sladden jag behövde, men eftersom att jag är jag fick jag med mig två saker till! Ett blommigt linne som jag är helt förälskad i, det finaste linnet jag sett! Och en bok jag länge velat ha! Jag har hört så mycket gott om den här boken och haft den på min lilla lista över böcker jag vill läsa så jag beslöt mig för att köpa den! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: