Harry Potter The Exhibition

Canon eos 550D + Canon EF 50mm f/1.8 II
 Som jag skrivit tidigare så var jag och Linnéa på Harry Potter The Exhibition igår! Jag måste verkligen säga att utställningen var helt fantastisk! Över förväntan! Jag är ju ändå inte det stlrsta fanet, men det var verkligen helt otroligt. Man inser inte hur detaljerat allt ifrån filmerna är förrän man ser rekvisitan på så nära håll! Imponerande! Det var en utställning som verkligen var värd att gå på, skulle utan tvekan vilja gå igen! I den tillhörande lilla butiken som fanns kunde man köpa hur mycket som helst! Allt ifrån halsdukar till trollstavar och godis! Jag köpte de berömda Bertie botts Every Flavor Beans och chokladgrodorna! Jag och Linnéa skulle eventuellt göra en video där vi testar de olika smakerna i Every flavor beans haha, smaker som bland annat vomit lockar ju inte!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: