Dreamcatcher.

Canon eos 550D + Canon EF 50mm f/1.8 II 
Bild på en drömfångare jag gjorde igår! För tillfället äger jag 5 stycken drömfångare. Varav 3 är gjorda av mig och resterande köpta. 
Det är himla roligt att pyssla ihop en alldeles egen drömgångare tycker jag, inte speciellt svårt heller! Bara man vet hur man ska göra så är det roligt! Funkar som tidsfördriv också! Den här dagen har i alla fall spenderats i sängen med film! Jag sov verkligen inte bra inatt, jag kunde faktiskt inte ens sova alls haha, jag var vaken till 4 innan jag ens kunde somna en stund. Så jag var väldigt trött idag. På tal om ingenting så ska jag, Linnéa och Julia se FROOOOOOST på fredaaaag! ♡ Woohooo! ♡  Nu tänker jag lägga mig i min säng och titta på tv tills jag somnar, ha det bra på er! ♡
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: