Sömnen glömde mig

Hej fina ni! Idag hade jag planerat att vara kreativ, fotografera självporträtt, kanske försöka skriva någonting vackert, men den planen gick i bitar när sömnen fullständigt glömde bort mig! Inte en enda blund har jag fått inatt, jag har roat mig med att läsa, titta på gamla repriser av Top model och andra repriser som enbart visas på natten. "Fint", kan man kanske tycka, och det var kanske fint också, att se himlen bli ljusare, gå från natt till dag. Se hur klockan passerade 04, 05, 06. Men jag är trött, utmattad. Det var jag inte klockan 08 i morse när jag gick ner och gjorde mig en kopp te och satte mig i sängen och läste. Jag mår illa, jag är trött, mitt huvud gör ont. Men alla har vi sådana nätter där man är bortglömd av sömnen, så det är okej. ♥︎
 
Förhoppningsvis kommer min sängkappa som jag och mamma beställde hem till min säng idag, sängramen ska bort! Så otroligt att små detaljer kan förändra ett helt rum. ♥︎
 
Kram. ♥︎
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: