Planes fly overhead like any old day

Canon eos 550D + Canon EF 50mm f/1.8 II + stativ
Hej kära ni! Jag har inte riktigt haft orken att blogga nu de senaste två dagarna! Igår var jag med käraste Linnéa på stan, augustifesten är i full gång! Vi gick på marknaden, drack frapino på Espresso house och tittade in i de flesta affärerna. Verkligen supermysigt. Senare gick vi till affären och köpte melon, mango och physalis. Sedan tittade vi på Paranormal Activity: The marked ones, jag tyckte att den var riktigt obehaglig faktiskt! Vågade ju knappt se på filmen haha. Vid halv tio tog vi en paus från filmen och begav oss till staden för att se fyrverkerierna. En otroligt vacker dag med andra ord, jag kände mig lycklig ♥︎
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: