Nya, vackra ting

Här är lite bilder på alla vackra ting jag köpt de senaste dagarna. Jag ursäktar bilderna, ljuset var lite halvkasst trots att jag använde mig av fönsterljuset. Jag köpte en otroligt söt dagbok, älskar den verkligen! Redan nu har tre sidor fyllts med ord. Sedan köpte jag ännu en drömfångare, de är så himla underbara tycker jag! På tredje bilden ser ni min alldeles nya klänning. Den är i rosa spets. Sedan en bild på en rosig tröja jag fick med mig hem idag, kan tänka mig tröjan till en svart kjol, hur fint som helst! Sist men inte minst en stickad, senapsgul tröja. Bilden ger inte färgen rättvisa. Den är i alla fall hur mysig som helst. Supernöjd med alla vackra ting jag fått med mig hem! Någon gång i framtiden måste jag också skaffa boken Liten parlör för älskande. Kära Maja har nu läst den och säger att den är jättebra! ♥︎
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: