Let me come home

Canon eos 550D + Canon EF 50mm f/1.8 II 
Dagen började med att regnet som smattrade mot mitt fönster väckte mig, jag låg i sängen, halvsov till ljudet av regnet. Sedan bestämde jag mig för att gå upp och göra lite pannkakor till frukost. Resten av dagen har jag legat i sängen, tittat på film och skypat med Maja. Det fina med att prata med henne på Skype är att det är okej om man ligger och halvsover, vi behöver inte alltid säga något för att det ska vara fint. Ikväll är det också en så otroligt vacker fullmåne, den har fångat min uppmärksamhet  från att jag såg den gå upp över trädtopparna. När vinden tog tag i grenarna som skymde den vackra fullmånen gav det en illusion av att månen glittrade, så himla vackert.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: