Hello August

Om vi alla bara låtsas att det är 1 augusti idag så behöver jag inte ha dåligt samvete över att Hello August bilden lades upp på min blogg 2 Augusti haha! 
 
Sommaren har snart passerat och om inte mer än 16 dagar är det skolan som gäller igen. Jag skulle inte vilja påstå att jag gjort något speciellt i Juli, jag var på Öland men egenligen inte mer än så. Jag har spenderat en stor del av sommaren till mina älskade böcker men inte lika mycket åt foto, jag önskar att jag hade lagt ner mer tid på att fota i motljus, men också att fota överlag. Sommaren blev alltså inte riktigt som jag tänkt mig, men jag är inte bitter över det! 
 
Några favoriter jag haft under Juli månad..
Skönhet:
♥︎ Min Dream Pure 8-in-1 BB cream från Maybeline
♥︎ Min vattenfasta Volum Express Rocket Mascara också från Maybeline
♥︎ Mitt Velvet Touch Compact Powder från Isadora
♥︎ Contouring Blush & Bronzing Powder från Elf
 
Böcker:
♥︎ Jag, En - David Levithan
♥︎ Mycker mer än så - Sarah Dessen
 
Musik:
♥︎ Your Beauty Is My Night Sky - Maja
♥︎ Rude - Magic
♥︎ Girls Chase Boys - Ingrid Michaelson 
♥︎ Prayer In C - Lilly Wood And The Prick 
♥︎ Hard out here - Lilly Allen 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: