Busfabriken!

Haaalloo! 
Anledningen tilk att jag inte har bloggat idag är att jag och Linnéa var på busfabriken! AHHAHAHA mobba inte.
Vi var faktiskt där med hennes bror och hans vän. Det var sjukt länge sen jag var där och jag mindes det så mycket större än vad det var haha. Sen träffade vi några läskiga killar där också haha.
Guud, skola imorgon igen då. Jag är så sjukt trött så lite lov skulle inte sitta helt fel. Jag brukar seriöst lägga mig vid typ 9/halv 10! Men sen när man vaknar så är men ändå inte ett skit piggare. Och det tragiska är att jag trodde att det var typ vecka 42 eller något, men nej nej det är typ vecka 40! Usch jag orkar inte! På höstlovet ska jag sova. Länge och mycket.
 
Och nuu.. tänker jag också sova :D Godnatt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: