Onsdag

Halloo!
Idag har vi som sagt studiedag, jag passar på att städa mitt rum lite halvt samtidigt som jag läser The Mortal instruments. Jag har så sjukt stor lust att åka till stan, köpa ett nytt bäddset, typ helt vitt, köpa små rosor att göra kransar av, åka till Confetti som för övrigt är en liten affär här i norrköping, och köpa en lampskärm och åååh! Jag vill dekorera!
Jag slängde lite parfymer och sånt idag också, vissa var gamla och så där. Men jag hittade världens finaste parfym i min lilla samling! Jag har fått den av Monika (min syster) för ganska länge sen, och flaskan är så himla fin! Så jag kunde inte motstå att gå ut och fota den trots det blåsiga höstvädret! 
Canon Eos 550D + Canon EF 50mm f/1.8
Håll med mig om att den är fin? :D <3 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: