"Allt suger och vi är bittra"

Hejsan!
Jag bloggade ingenting igår men jag orkade verkligen inte!
Jag och Linnéa började dagen med att åka Longboard och bada, vi åkte i totalt 5 timmar.
Och badade lite som sagt :'D De tog typ 100 år för mig... :(
Sen var vi väldigt episka barn och köpte kakor och läsk och åt det vid vägkanten haha.
Vi gungade i en frän kina-gunga/eller vad dom heter.. och sjöng!
När jag kom hem hade jag vattenkrig med hela gatan, det såg ut som
att jag hade hoppat in i ett vattenfall eller något, men det var jättekul! ^^
Jag fotade faktiskt inte så mycket igår, men lite i alla fall!
 
Idag har jag köpt en klänning bara för att den var jättiiiisööööt <3 och en vattenfast mascara, det var inte
så lyckat att bada med vanlig haha, den försvann :'D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: