The notebook

Hejsan! Har haft sjukt tråkigt.. har bara tagit det lugnt, pratat lite med Julia, och så såg jag filmen The notebook!
Ibörjan så tyckte jag att den var skitdålig, men nu när jag har sett hela så måste jag säga att den var bra!
Grät till och med! Och det är inte ofta jag gör det till filmer! 
Läste lite i genom dina ögon också, och den är faktiskt bra.. o.o
Sen så hade jag sjukt tråkigt så jag gjorde en bild.. xD jag typ hela dagen sen jag kom hem.. x)
Sociala-klubben? see väldigt glad ut också xc 
Den blev lite fail på vissa ställen.. men aja ;D
Förresten så snöar det igen XC precis när man fått hopp om att våren kommer så börjar det snöa?!
Fu fu fu fu!
My day! xc
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: