Röka furu!

Hejsan! Idag så har v haft slöjd hela dagen, träslöjd, och jag har lärt mig att slöjd faktiskt är kul!
Vi gör "ramar" just nu! Några gör en låda, till en catwalk! ;D Och när dom skulle bränna in sina namn i furu,låda, saken så sa läraren "Stoppa ner huvudet och andas så får du se.." 
Och killen som gjorde det, tog världens djupaste andetag och andades in röken/ det som kom när man brännde xD
Och så ställde han sig och började hosta, gråta och säga hur äckligt det var! Hahaha!
Då frågade våran lärare om han var hög xD Haha testade också att göra så, och det var HEMSKT XD
Nu är jag hos pappa!
Förresten så är Monika världens sötaste! Hon hade köpt ett armband till mig, ett svart "band" med ett peace-tecken på! Och en "nyon-orange" mustaschring! ♥♥
Sen så hade hon köpt ett kort och en klubba också! Sötaste systern evah!?
Sen så bokade pappa biljetter till Beautiful Creatures! Taaggaaaaa!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: