Jag SUGER på SongPop!

 
Hellu!
Vaknade vid 10 idag, det förvånar mig, för jag brukar sova till minst 11 :o
Skulle nog fota med Julia idag, det verkar bli rätt bra väder!
Ikväll så blir det att kolla på Melodifestivalen med familjen som jag skrev igår tror jag det var.. 
Typ lördagsmys :'D <3
Haha var sjukt trött igår så jag somnade som en död fisk när jag la mig ner!
8:an dödar x) <3
På tal om inget, Linnéa har fått mig att börja med spelet songpop! För er som inte vet, så är det ett spel där det spelas upp en låt, så ska man gissa artist/låt xD
Jag SUGER på det! Mot Linnéa så har jag vunnit typ 2 av 8 XD
 
Omg nu lyser solen fram mellan molnen ute! Kanske är dax att byta om och fixa sig lite
ifall Julia hade tänkt att svara på mina SMS ;D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: