Once upon a dream

Canon eos 550D + Canon EF 50mm f/1.8 II
Hej finisar! Idag åkte jag hem ifrån campingen, bara över dagen, för att hämta mina shorts som jag beställde ifrån Zara! De är så fina och jag älskar dem! Jag kanske eventuellt tar någon bild imorgon! Idag passade jag också på att köpa denna otroligt söta mugg! Är den inte underbar? Nackdelen med dagen är väl att när jag vaknade så mådde jag inte bra alls, det gör jag egentligen inte nu heller, jag har ont i hela kroppen känns det som! Så himla typsikt!
 
Kram.
Kommentarer

Michaela- Fotoblogg

Åh vilken fin!! Har letat efter liknande länge! Vart är den köpt? :) kram

Svar: Svarade i ett inlägg :)
Sandra Laakkonen

2014-07-16 @ 00:43:30
URL: http://michaelabjorkphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: