Musiklista ♪

1. Nämn en låt du kan hela texten till.
Jag kan hela texten till ganska många låtar haha! Men.. vi säger väl Flaws - Bastille! Den kan jag verkligen hela texten till haha!
 
2. En låt som påminner dig om någon eller några av dina vänner.
Oj så svårt! Finns så många! These streets - Bastille, sommaren 2013, Longboard, Linnéaa! Eller kanske Baby baby - Corona, hej Julia! Nej men.. alla låtar Bastille spelade på konserten jag, Linnéa och Julia var på! 
 
3. En låt du kommer ihåg att dina föräldrar har lyssnat på.
Haha, Baby Baby - Corona, Rhythm of the night - Corona eller Rhythm is a dancer? hahaha!
 
4. En låt en vän gillar men du inte gillar.
Bloody shirt - To kill a king. Haha!
 
5. En låt du vill ska spelas på din begravning.
Jag har faktiskt tänkt på det förut! Men nu har jag självklart glömt alla, men typ.. Oblivion - Bastille haha.. Born to die - Lana del rey kanske? Jag har ingen aning faktiskt!
 
6. Bästa filmmusiken.
Alla låtar ifrån Spirit, Lejonkungen och Frost?
 
7.En låt som påminner dig om sommaren.
These streets - Bastille, utan tvekan!
 
8. Vilka band/artister lyssnar du på?
Bastille, The Neighbourhood, Vampire Weekend och Lana del rey för tillfället!
 
9. En låt du lyssnar på när du är ledsen.
Jag lyssnar på typ alla The Neighbourhoods låtar när jag är deppig haha!
 
10. Sista frågan, vilken är din absoluta favoritlåt?
Sleepsong - Bastille. Den är och kommer alltid att vara min favoritlåt! Jag dör lite varje gång jag hör den haha, det är en speciell och obeskrivlig känsla för mig att lyssna på Sleepsong, jag kan lyssna på den tusen gånger om och fortfarande inte tröttna!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: