Do you think we’ll be in love forever?

Canon eos 550D + Canon EF-S 18-55mm F/3.5-5.6 IS II  + Close up 10 filter.
Det var jättelänge sedan jag fotade något på riktigt, la ner tid på foto, jag har den senaste tiden bara fotat snabba bilder på saker jag köpt eller mitt rum. Min insperation har inte direkt varit på topp, men idag kände jag att jag ville fota något på rikitgt! Och det slutade med en helt del glitter, både i ansiktet och över hela mitt rum! Det var roligt att få vara lite kreativ, jag har saknat det. På vardagar så går jag ju i skolan, och när jag kommer hem är det nästan mörkt ute, så jag har aldrig riktig tid för det, vilket är jättetråkigt. Fler bilder kommer.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: