Dark paradise

Helt vanlig skoldag idag, inget speciellt hände, det gör det nästan aldrig nu mera känns det som, allt går runt och runt i cirklar, lite sorgligt. Men sant! Jag gick i alla fall emot allt jag är och någonsin har varit genom att ha kjol i skolan! Haha aldrig hänt förut! Jag tänkte lista några saker att se fram emot nu under denna deppiga period med nationella prov, vinter/vår och kallt, grått och trist och lite sådär som man är innan våren hunnit anlända.
• Sommarlov! För min del är det faktiskt bara 98 dagar kvar av 9an!
• The fault in our stars/Förr eller senare exploderar jag kommer på bio 22 juni!
• Bråvalla kan jag ju inte undgå att skriva!
• Resa till England. Vad mer behöver jag säga?
• Klassresa och Bal/middag!
• SOMMAREN. Åka longboard och såna fina saker! Fota i motljus <3
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: