Svensk sommar

Vädret är ju verkligen hemskt! Det bara regnar och regnar hela tiden! Vart är värmen och sommaren? Jag har inte badat en enda gång i år! Herregud. 
Idag åkte jag i alla fall till stan en sväng med mamma! Jag fick med mig världens mysigaste loose fit byxor från H&M, de på bilden ovan! Och en underbart söt klänning med blommor på, så underbar! Man undrar ju dock när sådana kläder kommer till användning här i Sverige haha!
Nu ska jag återgå till att städa mitt rum, mamma hade köpt otroligt fina nya gardiner till mig! De är vita i spets! Älskar dem så mycket!
Kommentarer

matilda ♡

Hej!
Nu har jag lottat ut vem som vann Veckans Bloggläsare på min blogg! Klicka in här: http://matiiildaa.blogg.se/2014/june/veckans-blogglasare-v-27-ny-omgang.html#comment för att ta reda på om det blev du! Om inte, var gärna med igen :)
Kraam!

2014-06-30 @ 11:27:06
URL: http://matiiildaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: