Sommarlov!

Nu är det sommarlov. Ska jag vara glad eller ska jag vara ledsen? Jag är både och. Det var en väldigt fin avslutning med både skratt och tårar. Finaste klassen hamnade jag i när jag bytte skola i sjuan! Jag kommer att sakna hela min klass och alla lärare så otroligt mycket. Att hamna i en sådan klass som vår klass var händer bara en gång. Efter avslutningen fick jag vackra blommor, pengar, ett halsband och ett armband i present, jag är så tacksam för det jag fick! Sedan åkte vi hem och fikade med lite tårta, sedan gick jag och mamma för att äta pizza tillsammans! Otroligt mysigt!
 
När jag vaknade i morse hade jag ingen aning om vad jag skulle göra av mig själv, verkligen ingen aning! Jag kände mig lite sådär vilse haha! För att hur börjar man sitt sommarlov egentligen? Det slutade i alla fall med att jag gick ner, tog en kaka och gick upp till mitt rum igen! Fin start va?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: