High hopes

Ja så kan det gå till när man har tråkigt hemma och fönsterljuset är bra.
Hur är sommarlovet för er allihopa? Själv har jag hunnit se Frost två gånger än så länge! Och fler gånger lär det väl bli haha. Det som gått av sommarlovet hitills har varit långtråkigt, jag har inte gjort mycket alls, vilket var skönt de första två dagarna av lovet, nu är det bara tråkigt. Inte ens lust till att fota har funnits? Det är olikt mig! Men det blir förhoppningsvis bättre. Bråvalla är jag ju faktiskt jättetaggad på! Lyssnade på Lana Del Reys nya album både idag och igår, måste nog säga att jag är lite smått besviken? Tyckte om det förra albumet bättre! Fast vissa av låtarna på det nya är ju helt fantastiska! Old Money, Money Power Glory och Pretty when you cry är några jag tycker om riktigt mycket!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: