Fujifilm Instax Mini 8

 
Hur mysigt skulle det inte vara med en polaroidkamera? Jag vill ha en så gärna att jag skulle kunna springa till närmaste affär och köpa en nu direkt! Dock så tror jag inte att dessa underbaringar säljs i affär? Jag har dock hittat världens sötaste lilla polaroidkamera ifrån Fujifilm! Den finns att hitta på Scandinavianphoto, Länk Här. Och kostar 990kr. Tänk så fint att kunna ta sådana bilder som man sedan hänger upp på väggen eller sätter in i någon liten bok? Så himla fint och mysigt! Jag har alltid tyckt att polaroidkameror är otroligt mysiga och att bilderna alltid har en speciell känsla, även om själva bilder faktiskt inte är bra! Det är något med polaroidbilder!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: