Blogglista!

Nämn något som gjorde dig glad igår:

Himla svårt att peka ut just en sak som gjorde mig glad igår ju! Men jag tittade på Frost och det är ju aldrig fel? Och att Skypa med underbara personer är ju också väldigt fint! Hej Maja! ♥︎

 

Vad gjorde du kl 08 imorse:

Sov såklart? Haha. 

 

Vad gjorde du för 15 min sedan:

Bra fråga.. Jag lyssnade igenom några av Lana Del Reys nya låtar tror jag bestämt!

 

Det sista du sa högt:

Det sista jag sa högt var "Vaa??"

 

 Det senaste någon sa till dig:

"Sandra? Nej det var inget." 

 

Vad har du druckit idag:

Vatten! 

 

Vad var det senaste du åt:

Pannkakor!!! Inte helt fel va?!

 

Vad var det senaste du köpte:

Mina Vans bland annat, jag fick ett förfärligt skavsår på höger häl! :((

 

Vad är det för färg på din ytterdörr:

Lite sorgligt att jag behövde tänka efter på denna frågan! Men vit! 

 

Vad är det för väder hos dig nu:

Mulet och trist, inget sommarväder här inte!

 

Godaste glassmaken:

Om det är sådana glassmaker där man ska välja kulor så är det utan tvekan den som smakar kaffe och har ett namn som jag aldrig kommer att lyckas uttala! Om vilken glass som helst räknas så Ben&Jerry's Peanut butter cup! Har ni inte smakat den, gör det.

 

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: 

Både ja och nej? Haha! Fast det låter ju lite vackert, eller hur? 

Sover du tungt:

Jag hade för en tid sedan ganska så jobbiga sömnproblem haha, men det är bättre nu och nu mera sover jag ganska bra haha. 

 

Drömmer du mardrömmar:

Nej inte så ofta!

 

Trivs du med ditt jobb:

Jobb? Pfft.

 

Favoritklädsel:

Kläder? Haha nej jag skojade bara! Men min stora mysiga klasströja är alltid underbar att ha på sig! Fast i övrigt så älskar jag kjolar och klänningar ju. 

 

Favoritlåt just nu:

Förväntas jag kunna välja en låt??? Money Power Glory - Lana del rey bland annat.

 

Vad ser du om du tittar till höger:

En vägg just nu!

 

Vad gör dig glad just nu:

Just nu? Jag vet inte haha, musik kanske? 

 

Vad ska du göra härnäst:

Bra fråga. Sommarlov ju, man kan göra lite vad man känner för!

 

Höger eller vänsterhänt:

Högerhänt alla dagar i veckan!

 

Humör just nu:

Jo då, det är bra!

 

Favoritgodis:

Är egentligen inte så mycket för godis men sådana körsbär älskar jag!

 

Kläder just nu:

Min blommiga klänning!

 

Sommarplaner:

Bråvalla är väl det enda jag planerat att göra i sommar.

 

Hur många kuddar sover du med:

Minst två. Går ju inte att sova annars!?

 

Spelar du något instrument:

Jag är lika musikalisk som en tegelsten! Är dock oerhört duktig på att lyssna på musik! 

 

Morgon eller nattmänniska:

Både och! Beror lite på haha! Vissa dagar är jag hur pigg som helst på natten och kreativiteten flödar! Medan jag vissa dagar somnar vid 21!

 

Vad är viktigast för dig:

Finns väl rätt mycket saker här i världen som är himla viktigt, det har väl alla olika syn på kan jag tänka mig! Men mat, vatten och syre kan väl vara rätt bra om man tänkt överleva och ens hinna fundera på vad som är viktigt? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: