Uh oh, where can I go? Everybody's watching me.

Sommaren 2013 var verkligen en fin sommar, jag saknar sommaren så sjukt mycket. Bilderna där ovan är bilder som är tagna förra sommaren. Det var nog en av dom bästa och mysigaste somrarna jag haft tror jag! Jag åkte longboard, fotade och hade vattenballongskrig. En allmänt fin sommar helt enkelt! Hoppas att sommaren 2014 blir lika underbar som förra sommaren var. ♡
 
Igår spenderade jag dagen med Julia! Vi åt pizza, kollade på The Walking Dead och bakade! Julia sov över hos mig. Dagen spenderade vi med ännu mera The Walking Dead, jag har ju redan sett alla avsnitt förutom de som kommer i februari såklart, så det var kul att se om några avsnitt! Jag hade tänkt att lägga mig lite tidigare idag och kanske möjligtvis läsa lite. Jag har blivit helt fast i Paper towns/Pappersstäder! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: