Another sleepless night

Hej på er vänner! ♡
Inatt sov jag extremt dåligt! Herregud, sämsta natten på länge! Jag sover dåligt i princip varje natt men detta tar nog priset. Det började med att jag inte kunde sova, så klockan blev 3 innan jag somnade. Sen vaknade jag vid 4, sen vid 5 och till sist vid 6. Jag hann somna precis några minuter innan klockan ringde. Jag gick upp 7 idag eftersom att jag och mamma skulle på utvecklingssamtal. Efter utvecklingssamtalet gick vi på stan, jag köpte en ELF-borste, ricinolja och en ny hårborste från The body shop. Mamma köpte också ett nytt täcke till mig, det är såå fluffigt och mysigt! "IT'S SO FLUFFY I'M GONNA DIE" haha! ♡ Nej men det behövdes verkligen haha.. Jag är väldigt exalterad över att få testa ricinolja till håret, det sägs ju att håret ska växa snabbare då, om det funkar är väl en annan sak haha. Jag köpte min olja på Life för 79:-
Borsten jag köpte på The body shop är en borste med bambupinnar och ska tydligen vara jättebra för håret. Jag provade den och jag älskar den redan! ♡ 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: