25/1

Canon eos 550D + Canon EF 50mm f/1.8 II
Hej på er människor! Jag ursäktar att jag inte bloggat på ett par dagar. Jag har helt enklet inte haft tid eller lust till det. Det har i alla fall inte hänt så speciellt mycket under dagarna, jag har pluggat och sånt tråkigt man gör i vardagen! Just nu är jag hos pappa. Jag och Monika kommer snart att vara hemma själva, så vi ska antagligen titta på någon film och äta glass haha! Jag har också fått julklappar av pappa, jag fick ett kit från The body shop i doften honeymania! Jag älskar den sjukt mycket! Jag fick också pengar, en mössa, godis och ett par byxor! ♡ Bilden är från en liten "Photoshoot" som jag hade med Monika idag! Fler bilder kommer! ♡
Idag besökte vi ett stall också, det är ett stall Monika ska börja rida på, det var sjukt mysigt där och han som äger det hade ca 10 katter?! Herregud haha! Sjukt söta var dom! Jag skulle sjukt gärna vilja ha en katt! ♡ Katter är så mysiga och fina! Någon gång ska jag utan tvekan ha en katt! ♡
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: